Stowarzyszenie ,, Mila i Przyjaciele'' Kłobuck

Stowarzyszenie ,, Mila i Przyjaciele'' Kłobuck

czwartek, 20 września 2012

Ja wybrałam Barf



Długo się zastanawiałam czy jest sens w gotowaniu zupek dla psa a''la Malvin. Doszłam do porażających wniosków:). Mianowicie, zupki ryżowe z warzywami i mięsem są świetne  dla szczeniaczków do 3 miesiąca życia. Z biegiem czasu jest to strasznie uciążliwe dla nas a dla psa monotonne. Dlatego znalazłam firmę, która zajmuje się dystrybucją mięsa dla psa w bardzo konkurencyjnych cenach. Oczywiście po długich namysłach, konsultacjach i dyskusjach z innymi psiarzami złożyliśmy spore zamówienie. Towar przychodzi w sobotę. Tak więc i w sobotę zostanie wypróbowany. Nie omieszkam Was poinformować oraz zamieścić dowody konsumencko- degustacyjne, któregoś z moich psich dzieciaczków. Oczywiście jeżeli towar okaże się tak świetny jak o nim mówiono, to zamieszczę link firmy zajmującej się sprzedażą ekologicznej, zdrowej karmy dla zwierząt domowych. Tak swoją drogą ciekawa jestem jak ta karma mięsna ma się do chomików?! żarcik sytuacyjny:)

Pozdrawiam Malwina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz